Sunday, July 12, 2009

Alhamdulillah..dah 2...hehe


Alhamdulillah, tambah seorang lagi ahli keluarga pakcik Kassim. Sebenarnya dah dua minggu, orang baru ni tiba ke dalam keluarga kami. Tapi tak sempat nak post pula dalam entri kali ini. Mungkin baru dapat ambil gambar dengan si comel ni.

Namanya Mohd Irsyad....abang dia Mohd Irfan pula..

Secara ringkas untuk blog kali ini. Tapi saya dapat meneka soalan yang bakal saya terima kali ini dalam komen-komen yang akan anda bagi kepada saya iaitu:

1) Eh?!Dah ada anak??!! Siapa ibunya??
2)Tuan punya blog ni bila lagi???
3)Siapa besar sangat daripada budak-budak tu????hahaha..

Hehe..biar saya jawab soalan pertama dulu sebelum ramai orang asyik bertanya tentang soalan pertama. Anak-anak ini adalah anak saudara saya. Anak kepada abang saya. Nama penuh anak ini ialah Mohd Irsyad bin Mohd Sanusi bin Abu Kassim bin Ibon bin Kawi bin Midi. Generasi ke-6 dari keluarga kami.

6 comments:

-Amin HaR- said...

uh..tahniah
hrm, terfikir jikalau anak mas sarep punya cucu itu generasi ke berapa?

mas syarep said...

mesti ler generasi ke-7..hehe..tu ler nasab kluarga sy..

~al-Barq~ said...

mas nampak lebih slim dalam gamba .. hehehe

Unknown said...

er tolong jawab soalan nombor dua. :p

nahwanNur said...

Salam syarif,

kalau nta jawab nombor 1, automatis nombor 2 terjawab. Kalau nta jawab nombor dua, separuh dari nombor satu terjawab.

Tricky title.

mas syarep said...

xpyh jwb ar soalan tu ek mirol..hehe..nnti tau gak..cume tunggu jer..