Friday, December 10, 2010

Akan Muncul dengan Wajah Baru!!! Nantikannya!!!

Di sini, saya ingin membuat pengumuman kepada pengunjung setia serta para pembaca yang saya kasihi. Bersempena 2011 Masihi yang akan muncul tak lama lagi, dan juga dengan semangat Hijrah baru-baru ini yang telah masuk ke 1432 Hijriyah, saya ingin mengumumkan kepada semua bahawa blog ini akan berubah dengan wajah yang lebih baru!!!

Alamat blog ini masih terus dikekalkan sebagai memudahkan pengunjung setia terus berkunjung lagi ke blog saya ini. Tapi sentuhan-sentuhan baru akan mula dipaparkan bersama-sama di dalam blog ini. Bagaimana bentuk sentuhan baru tersebut? Hohohoho..tunggu dan lihat ya!!

Mudah-mudahan dengan paparan baru ini, akan terus memberikan persepsi baru daripada para pengunjung serta dapat menambah-baikkan kualiti kita di dalam dunia tanpa sempadan ini. Mungkin paparan baru ini tidak sehebat dengan laman sosial yang menjadi pilihan ramai, tetapi sedikit sebanyak dapatlah saya cuba membantu dengan sedikit penulisan saya nanti untuk memberikan sedikit input kepada para pembaca yang memanfaatkan blog saya ini nanti.

Nantikan ya!!!

3 comments:

Awau said...

Wajah baru?harapnya sarep pun berwajah baru lepas ni ye :D
apa yang barunya?
wallpapernyekah?
format penulisannyekah?
tema blognikah?
apapun saya tetap pengunjung setia mengharapkan yg luarbiase :D

~al-Barq~ said...

menunggu dgn penuh debaran

Nanang si Anak Lanang said...

Salam,
Blog yg cantik,tapi jgn terlalu merendah diri..Tajuk "apabila pembantu makmal menulis" sudah cukup baik....
Jadilah org yg berjiwa besar.
Itulah 1st impression saya..Sekadar mengomen..
TQ